23948sdkhjf

Virksomheder opnår bedre resultater med skræddersyet digital markedsføring

| Medlemsnyhed | Indrykket af Shark & Co. A/S

Skræddersyet digital markedsføring giver den enkelte virksomhed større bevægelsesfrihed og bedre resultater. Men mange digitale bureauer låser unødigt deres kunder med færdige pakkeløsninger og abonnementer med lang opsigelse.

Dette er kke fair, mener Shark & Co:
”Din virksomhed er unik – det skal din digitale markedsføring også være for at skabe resultater, du kan mærke”,
fortæller direktør for Shark & Co., Allan Forum, og fortsætter: ”Det, du har behov for de første 2 måneder for at komme godt i gang, er ikke det samme, som du har brug for 6 måneder senere for at komme godt videre.”

Digital markedsføring er en vedvarende indsats over tid, der løbende skal tilpasses virksomhedens situation, mål og udfordringer. Fleksibilitet er derfor en afgørende faktor for en effektiv digital indsats. Ved at tilpasse indsatsen efter den enkelte virksomheds behov og budget, opnår man langt de bedste resultater.

Pakkeløsninger på SEO / SEM og SoMe indfrier ikke potentialet
Typiske pakkeløsninger er ikke skræddersyet til den enkelte virksomheds behov, strategi og mål. Pakkernes indhold er ofte heller ikke prioriteret i forhold til, hvilke tiltag det giver mening at starte med i kundens virksomhed. Og basispakken indeholder tit ydelser, der slet ikke er brug for til at starte med. ”I rigtig mange tilfælde betaler kunden for mere, end der er behov for – eller for noget, de slet ikke får – uden mulighed for at fra- og tilvælge de tiltag der gør, at virksomheden får mest ud at sit marketingbudget”, siger Online Marketing Manager fra Shark & Co., Sarah Nathalie Pedersen.

Lange bindinger og uklar afrapportering låser virksomheder
Mange små og mellemstore virksomheder kæmper med kontrakter med lang binding og kryptiske rapporter, der ikke er til at forstå. Det låser virksomhederne i en situation, hvor de for det første ikke får nok ud af deres marketingskroner, og for det andet ikke har friheden til at justere kursen løbende. Digital markedsføring er en teknisk kompleks ydelse, der ofte pakkes yderligere ind i uigennemskuelige eller urimelige vilkår. Det svækker branchens troværdighed, og det vil Shark & Co. gerne være med til at ændre.

KPI’er tydeliggør udbyttet af indsatsen
Når bureauer sælger en digital indsats uden at sætte klare mål for resultatet, kan det være svært for virksomhederne at vurdere udbyttet af den ydelse, de har købt. Allan Forum sætter et stort spørgsmålstegn ved digitale ydelser uden klare, konkrete mål: ”Hvorfor købe ind i blinde? Eller uden en tidshorisont? Det gør man jo ikke ved andre ydelser”. KPI’er er en fast del af de løsninger, Shark & Co. laver for deres kunder. Målene sættes i fællesskab med kunden og tager afsæt i virksomhedens strategi.

Bedre resultater uden abonnementer og skjulte gebyrer
Shark & Co. er ikke udelukkende et digitalt bureau, og det giver nogle andre øjne på kundens virksomhed. Allan Forum udtaler: ”Vi kigger meget konkret på forretningsudvikling og langsigt strategi, når vi laver løsninger for vores kunder. Hos os har vi ingen bindinger, abonnementer eller skjulte gebyrer. Det giver ingen mening at låse vores kunder i en rigid kontrakt uden sammenhæng med resten af virksomhedens strategi og mål. Vi har rigtig gode resultater – og glade kunder – med en resultatbaseret og fleksibel løsning. Dét giver mening for os.”

Læs mere om SEO, SEM og SoMe her


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Shark & Co. A/S

Levysgade 14
8700 Horsens
Danmark
Shark & Co. A/S

Send til en kollega

0.102